نالر

نالر - ریپ

نالر

نالر - ریپ

  • ۰
  • ۰

آیا با خطاهای فید RSS در سایت وردپرس خود مواجه هستید؟ فیدهای RSS به کاربران کمک می کنند تا با استفاده از برنامه های خواننده خبر مانند Feedly ، در وبلاگ شما مشترک شوند.

از آنجا که فیدهای RSS به زبان نشانه گذاری XML منتشر می شوند ، یک اشتباه کوچک در فید می تواند آن را غیرقابل خواندن کند و کاربران قادر به دیدن محتوای جدید در فیدهای خبری خود نخواهند بود.

سایر برنامه ها همچنین به دریافت به روزرسانی های محتوا از فید RSS وردپرس شما متکی هستند. به عنوان مثال ، اگر از IFTTT برای خودکار سازی اشتراک اجتماعی پست های جدید خود استفاده می کنید ، این کار نیز متوقف می شود. ارور feed وردپرس

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطاهای فید RSS را در وردپرس برطرف کنید. ما همچنین درمورد چه عواملی باعث ایجاد این خطاها و نحوه جلوگیری از بروز آنها در آینده خواهیم شد.

خطا فید وردپرس

رایج ترین خطاهای خوراک RSS وردپرس
بیشترین خطاهای خوراک RSS وردپرس در قالب بندی ضعیف ایجاد می شود.

وردپرس خروجی های RSS را به XML می دهد که یک زبان علامت گذاری دقیق است. شکست خط یا یک برگه اضافی می تواند باعث ایجاد خرابی در RSS شما شود.

پیام خطای RSS چیزی شبیه به این خواهد بود:

XML خطای تجزیه: XML یا اعلامیه متن در ابتدای موجودیت
مکان نیست: http://example.com/feed
خط شماره 2 ، ستون 1:

بسته به آنچه از مرورگر استفاده می کنید ، پیام خطای RSS شما ممکن است متفاوت باشد.

همچنین می توانید هنگام بازدید از فید خود در یک مرورگر ، این پیام خطا را مشاهده کنید.

هشدار: اطلاعات هدر را نمی توان تغییر داد - هدرهای ارسال شده توسط (خروجی در /home/username/example.com/wp-content/themes/twentysixteen/functions.php:433) در /home/username/example.com/wp- شامل / pluggable.php در خط 1228 است

اگر از FeedBurner استفاده می کنید ، ممکن است خطاهای شما متفاوت به نظر برسد.

با گفتن این نکته ، اجازه دهید نگاهی بیندازیم که باعث ایجاد این خطاهای خوراک RSS و چگونگی رفع آنها می شود.

رفع اشکالات خوراک RSS در وردپرس به صورت دستی
محتمل ترین دلیل برای نمایش خطاهای RSS شما ، قالب بندی ضعیف است. این قالب بندی ضعیف می تواند بعد از بستن برچسب PHP در یک افزونه یا در پرونده های function.php موضوع شما ایجاد شود.

اگر شما به تازگی یک قطعه کد به موضوع خود را و یا اضافه شده موضوع کودک را در فایل functions.php. سپس باید پرونده توابع خود را ویرایش کنید.

اگر در انتهای پرونده توابع خود یک برچسب بسته PHP وجود دارد ، پس باید مطمئن شوید که هیچ فضای اضافی یا شکاف خط بعد از آن وجود ندارد.

در حالت ایده آل ، برچسب بسته شدن PHP در انتهای پرونده لازم نیست. به همین دلیل بهتر است اگر برچسب php را بطور کلی حذف کنید.

این مسئله باید در بیشتر موارد برطرف شود. اما اگر خطای فید RSS شما را برطرف نکرد ، خواندن را ادامه دهید.

منبع و اموزش کامل مقاله در : https://www.ideveloper.pro/how-to-fix-rss-feed-error-in-wordpress

 

  • ۹۸/۰۸/۰۴
  • Ye Pesar Khob Ke Bad Shod

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی