نالر

نالر - ریپ

نالر

نالر - ریپ

  • ۰
  • ۰

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

پروژه آماده افتر افکت فایل های لایه باز ویدئویی هستند که توسط انیماتور های حرفه ای ایجاد شده اند و می توانند متناسب با نیاز های شما ویرایش شوند. استفاده از آن ها در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت در ویدیو است. پروژه های آماده افتر افکت معمولاً به صورت فایل ZIP  بارگیری می شوند و می توانند درست مانند سایر پرونده های پروژه افتر افکت باز و ویرایش شوند. این پروژه های آماده غالباً با مناطق لایه ای ساخته می شوند که به شما امکان می دهد بدون نیاز به تغییر در بقیه پروژه ، محتوای خود را اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که عناصر داخل آن را تغییر دهید - مانند عکس ، متن ، آرم و غیره و در آخر به صورت فایل ویدئویی ذخیره کنید.

منبع : دیجیاتو

 

بازاریابی ویدیویی چه‌طور اچرا میگردد؟

یکی‌از دلایلی که منجر میشود برخی از بازاریابان به سمت بازاریابی ویدیوی نروند، نیاز به مهارت در تشکیل داد فیلم و هزینه بر بودن این روش میباشد. در واقع عده ای که قصد عمل درین حوزه را داشته باشند، بایستی شناخت حداقلی با طرز ساخت‌و‌ساز فیلم یا این که حتی انیمیشن داشته باشند. پس برای اجرای بازاریابی ویدیویی، قدم اول فراگیری ایجاد کرد فیلم یا این که به کارگیری از کمپانی‌های خالق فیلم تبلیغاتی میباشد.

 در شرایطی که از کمپانی‌ها کمک بگیرید، فعالیت شما بسیار معمولی‌تر میباشد. البته درصورتی که خود شما میخواهید فیلم بسازید، قدم ابتدایی شما فراگرفتن روش تشکیل داد فیلم‌های تبلیغاتی میباشد. به طور طبیعیً با برداشتن قدم اولیه، شما یک فیلم تبلیغاتی دارید که می بایست آن را به روش‌های مختلفی به اشتراک بگذارید و از این نحوه مشتری جذب فرمایید.

فرض نمائید یک فروشگاه آنلاین دارید و فضای کافی برای هاستینگ آن گزینش کرده‌اید، میتوانید فیلم آموزشی و تبلیغاتی تولید ها خود را در همین مغازه قرار دهید یا این که در کنار آن یک وب لاگ ایجاد نمایید، این فیلم‌ها را در آنجا آپلود کرده و به دکان خویش پیوند دهید. ولی بیشتر کمپانی‌ها از این‌شیوه استقبال نمیکنند و معتقدند که استعمال از فیلم منجر سنگین‌تر شدن سایت آن ها می‌گردد.

 

منبع : ایلنا 

 

لینک های کوتاه به خبرگذاری ها : لینک یک . لینک دو

  • ۹۹/۱۲/۰۸
  • Ye Pesar Khob Ke Bad Shod

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی