نالر

نالر - ریپ

نالر

نالر - ریپ

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 آی دولوپر با امکان دانلود بی نهایت + 11 هزار عنصر به آدرس iDeveloper.pro رونمایی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایلیا نوین، این وب سایت با هدف دسترسی نامحدود به عناصر برای تکمیل هر نوع پروژه‌ای در زمان مناسب به بازار کسب و کار ارائه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

بر اساس این گزارش، آی دولوپر ابزاری برای مرور بین هزاران پروژه آماده، استوک فوتیج و قالب‌های وب. با دسترسی نامحدود به عناصر آی دولوپر و برای اجرای پروژه‌ها در زمان مناسب است.

دانلود نامحدود بیش از 11 هزار فایل رایگان از جمله پروژه افترافکت و قالب‌های پریمیر پرو، فیلم‌های ویدئویی ذخیره شده و موسیقی Free Music. به آسانی در آی دولوپر سفارشی‌سازی شده است.

به زودی امکان دانلود بی نهایت و انتشار روزانه به هزار عنصر خواهد رسید. 

استفاده از جلوه‌های بصری آماده

ویدیوها را می‌توان با نرم افزار حرفه‌ای Adobe After Effects ایجاد کرد! مجموعه قابل توجهی از ابزارها و ویژگی‌های آن، انتخاب فیلم سازان، طراحان ویدیو و انیمیشن سازان حرفه‌ای و علاقه‌مندان است.

این نرم افزار که توسط Adobe ساخته شده است، برای ایجاد انیمیشن‌های ویدئویی، جلوه‌های بصری، گرافیک متحرک و آهنگ‌ها ساخته شده است. اگر فقط برای چند دقیقه تلویزیون روشن شود– بخش خوبی از آنچه که در تلویزیون دیده می‌شود، احتمالا با After Effects ساخته شده است.

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

با استفاده از فایل پروژه آماده افتر افکت و یا قالب‌ها (تمپلیت‌ها) می‌توان کار خود را با افکت‌های گرافیکی (حرکت گرافیکی) و جلوه‌های بصری بسیار ساده‌تر کرد. به طور خلاصه، فایل‌های باز افتر افکت قابل تنظیم هستند و می‌توان آنها را با ویرایش و برچسب‌گذاری، سازماندهی و سفارشی سازی کرد.

می‌توان به راحتی رنگ، متن و دیگر عناصر طراحی و افکت‌های مورد نیاز را بدون نیاز به صرف وقت، تغییر یا به دیگر پروژه‌ها انتقال داد. به این ترتیب همه چیز آماده است، فقط باید آن را سفارشی‌سازی کرد تا متناسب با پروژه شود.

با بررسی دقیق در آی دولوپر می‌توان انواع مختلف فایل‌ها، افکت و جلوه‌های مناسب برای ایجاد ویدیو را انتخاب کرد.

آی دولوپر یک بازار پیشرو برای قالب‌های آماده افتر افکت است. بهترین پروژه های آماده افتر افکت در دسته‌ها و موضوعات متفاوت که شامل گزینش تیم اختصاصی این مجموعه است در آرشیو وب سایت آی دولوپر قابل دسترس است.

اگر شخصی برای اولین بار از افتر افکت استفاده می‌کند و با عناوین غنی و پیچیده از ویژگی‌های افتر افکت مواجه شده است، مطمئنا برایش به عنوان یک مبتدی کمی سخت به نظر خواهد رسید.

بهتر است مبتدیان در شروع کار خود دوره ویدیویی عالی برای کمک در شروع کار با After Effects را به طور دقیق بررسی کنند و در هنگام استفاده از آن لذت ببرند!

انیمیشن و جلوه های بصری برای نمایش لوگو

لوگو نشانگر نام تجاری است که با استفاده از جلوه‌های آماده افتر افکت، لوگو و کسب و کار را می‌توان بهتر نمایش داد.

یادگیری افتر افکت کمی دشوار است، بهتر است به جای یادگیری افتر افکت و ساخت انیمیشن برای نمایش لوگو از ابتدا، از جلوه‌های با کیفیت حرفه‌ای پروژه‌های آماده افتر افکت که توسط تیم آی دولوپر فارسی و راست‌چین شده، برای لوگو استفاده و سفارشی سازی شود.

سرورهای آی دولوپر در ایران میزبانی می‌شود، شرکت ارائه دهنده اینترنت، ترافیک دانلود از سرورهای ایران را نیم بها محاسبه می‌کنند و به این ترتیب با آی دولوپر می‌توان در مصرف ترافیک اینترنت خود صرفه جویی کرد. 

چنانچه شخصی در حوزه CG و تدوین به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و وقت برای او عنصر با ارزشی است، با آی دولوپر می‌تواند زمان جستجو در سطح اینترنت را به صفر برساند. چرا که آی دولوپر به طور متوسط بیش از 200 پست در روز منتشر می‌کند که شامل تمامی پروژه‌ها، آموزش‌ها و متریال‌های به روز می‌شود.

علاوه بر فایل‌های موجود که ممکن است در سایت‌های خارجی (به خصوص روسی) موجود است، آی دولوپر اکانت‌هایی را از سایت‌های معروفی چون MasterClass ،MotionArray ،Lynda VideoHive ،MotionVFX و … خریداری کرده است که به واسطه آن توانسته پکیج‌هایی کاملا اختصاصی را برای اولین بار در سطح سایت‌های فارسی زبان و حتی خارجی، منتشر کند. 

  • Ye Pesar Khob Ke Bad Shod
  • ۰
  • ۰

 

تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیر لپ تاپ در محل برای چه کسانی است؟

آموزش تعمیر لپ تاپ در محل مخصوص کسانی است که می‌خواهند در بازار کار کامپیوتر به عنوان یک تعمیرکار خوب فعالیت داشته باشند. در دوره آموزش تعمیر لپ تاپ در محل شما یاد می‌گیرید که به چه صورت یک کامپیوتر معمولی را عیب یابی کرده و همچنین از چه ابزارهایی برای عیب یابی دقیق‌تر استفاده کنید. در زیر به برخی از سرفصل‌های این دوره اشاره شده‌است.

تعمیر لب تاب در محل

تعمیر لپ تاپ در محل و آموزش عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری

بعد از زدن دکمه power، کامپیوتر روشن نشد چه کار باید انجام داد؟

اول از همه سیم برق را بررسی کنید که به برق وصل است یا خیر، بعد از آن سوئیچی که پشت کامپیوتر قرار دارد را بررسی کنید، از وصل بودن منبع تغذیه به مادربرد مطمئن شوید، بعد از آن کابل برق که مربوط به فلاپی است را بررسی کنید. اگر تمام کارهایی که گفته شد را انجام دادید و درست نشد این راه را امتحان کنید که به غیر از کابل برق هر چیزی به مادربرد وصل است مانند: کارت گرافیک، RAM و CPU، سیم مربوط به دکمه power و … را جدا کنید و اگر باز هم به نتیجه نرسیدید حتما دو قسمت از سیستم شما مشکل دارد که یکی از آن دو قطعه مادربرد یا منبع تغذیه مربوط به case است.

منابع : تعمیر لپ تاپ در محل و https://bit.ly/34anZlI و https://bit.ly/34deO3Z

  • Ye Pesar Khob Ke Bad Shod
  • ۰
  • ۰

آیا با خطاهای فید RSS در سایت وردپرس خود مواجه هستید؟ فیدهای RSS به کاربران کمک می کنند تا با استفاده از برنامه های خواننده خبر مانند Feedly ، در وبلاگ شما مشترک شوند.

از آنجا که فیدهای RSS به زبان نشانه گذاری XML منتشر می شوند ، یک اشتباه کوچک در فید می تواند آن را غیرقابل خواندن کند و کاربران قادر به دیدن محتوای جدید در فیدهای خبری خود نخواهند بود.

سایر برنامه ها همچنین به دریافت به روزرسانی های محتوا از فید RSS وردپرس شما متکی هستند. به عنوان مثال ، اگر از IFTTT برای خودکار سازی اشتراک اجتماعی پست های جدید خود استفاده می کنید ، این کار نیز متوقف می شود. ارور feed وردپرس

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطاهای فید RSS را در وردپرس برطرف کنید. ما همچنین درمورد چه عواملی باعث ایجاد این خطاها و نحوه جلوگیری از بروز آنها در آینده خواهیم شد.

خطا فید وردپرس

رایج ترین خطاهای خوراک RSS وردپرس
بیشترین خطاهای خوراک RSS وردپرس در قالب بندی ضعیف ایجاد می شود.

وردپرس خروجی های RSS را به XML می دهد که یک زبان علامت گذاری دقیق است. شکست خط یا یک برگه اضافی می تواند باعث ایجاد خرابی در RSS شما شود.

پیام خطای RSS چیزی شبیه به این خواهد بود:

XML خطای تجزیه: XML یا اعلامیه متن در ابتدای موجودیت
مکان نیست: http://example.com/feed
خط شماره 2 ، ستون 1:

بسته به آنچه از مرورگر استفاده می کنید ، پیام خطای RSS شما ممکن است متفاوت باشد.

همچنین می توانید هنگام بازدید از فید خود در یک مرورگر ، این پیام خطا را مشاهده کنید.

هشدار: اطلاعات هدر را نمی توان تغییر داد - هدرهای ارسال شده توسط (خروجی در /home/username/example.com/wp-content/themes/twentysixteen/functions.php:433) در /home/username/example.com/wp- شامل / pluggable.php در خط 1228 است

اگر از FeedBurner استفاده می کنید ، ممکن است خطاهای شما متفاوت به نظر برسد.

با گفتن این نکته ، اجازه دهید نگاهی بیندازیم که باعث ایجاد این خطاهای خوراک RSS و چگونگی رفع آنها می شود.

رفع اشکالات خوراک RSS در وردپرس به صورت دستی
محتمل ترین دلیل برای نمایش خطاهای RSS شما ، قالب بندی ضعیف است. این قالب بندی ضعیف می تواند بعد از بستن برچسب PHP در یک افزونه یا در پرونده های function.php موضوع شما ایجاد شود.

اگر شما به تازگی یک قطعه کد به موضوع خود را و یا اضافه شده موضوع کودک را در فایل functions.php. سپس باید پرونده توابع خود را ویرایش کنید.

اگر در انتهای پرونده توابع خود یک برچسب بسته PHP وجود دارد ، پس باید مطمئن شوید که هیچ فضای اضافی یا شکاف خط بعد از آن وجود ندارد.

در حالت ایده آل ، برچسب بسته شدن PHP در انتهای پرونده لازم نیست. به همین دلیل بهتر است اگر برچسب php را بطور کلی حذف کنید.

این مسئله باید در بیشتر موارد برطرف شود. اما اگر خطای فید RSS شما را برطرف نکرد ، خواندن را ادامه دهید.

منبع و اموزش کامل مقاله در : https://www.ideveloper.pro/how-to-fix-rss-feed-error-in-wordpress

 

  • Ye Pesar Khob Ke Bad Shod