نالر

نالر - ریپ

نالر

نالر - ریپ

  • ۰
  • ۰

 آی دولوپر با امکان دانلود بی نهایت + 11 هزار عنصر به آدرس iDeveloper.pro رونمایی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایلیا نوین، این وب سایت با هدف دسترسی نامحدود به عناصر برای تکمیل هر نوع پروژه‌ای در زمان مناسب به بازار کسب و کار ارائه شد تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

بر اساس این گزارش، آی دولوپر ابزاری برای مرور بین هزاران پروژه آماده، استوک فوتیج و قالب‌های وب. با دسترسی نامحدود به عناصر آی دولوپر و برای اجرای پروژه‌ها در زمان مناسب است.

دانلود نامحدود بیش از 11 هزار فایل رایگان از جمله پروژه افترافکت و قالب‌های پریمیر پرو، فیلم‌های ویدئویی ذخیره شده و موسیقی Free Music. به آسانی در آی دولوپر سفارشی‌سازی شده است.

به زودی امکان دانلود بی نهایت و انتشار روزانه به هزار عنصر خواهد رسید. 

استفاده از جلوه‌های بصری آماده

ویدیوها را می‌توان با نرم افزار حرفه‌ای Adobe After Effects ایجاد کرد! مجموعه قابل توجهی از ابزارها و ویژگی‌های آن، انتخاب فیلم سازان، طراحان ویدیو و انیمیشن سازان حرفه‌ای و علاقه‌مندان است.

این نرم افزار که توسط Adobe ساخته شده است، برای ایجاد انیمیشن‌های ویدئویی، جلوه‌های بصری، گرافیک متحرک و آهنگ‌ها ساخته شده است. اگر فقط برای چند دقیقه تلویزیون روشن شود– بخش خوبی از آنچه که در تلویزیون دیده می‌شود، احتمالا با After Effects ساخته شده است.

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

با استفاده از فایل پروژه آماده افتر افکت و یا قالب‌ها (تمپلیت‌ها) می‌توان کار خود را با افکت‌های گرافیکی (حرکت گرافیکی) و جلوه‌های بصری بسیار ساده‌تر کرد. به طور خلاصه، فایل‌های باز افتر افکت قابل تنظیم هستند و می‌توان آنها را با ویرایش و برچسب‌گذاری، سازماندهی و سفارشی سازی کرد.

می‌توان به راحتی رنگ، متن و دیگر عناصر طراحی و افکت‌های مورد نیاز را بدون نیاز به صرف وقت، تغییر یا به دیگر پروژه‌ها انتقال داد. به این ترتیب همه چیز آماده است، فقط باید آن را سفارشی‌سازی کرد تا متناسب با پروژه شود.

با بررسی دقیق در آی دولوپر می‌توان انواع مختلف فایل‌ها، افکت و جلوه‌های مناسب برای ایجاد ویدیو را انتخاب کرد.

آی دولوپر یک بازار پیشرو برای قالب‌های آماده افتر افکت است. بهترین پروژه های آماده افتر افکت در دسته‌ها و موضوعات متفاوت که شامل گزینش تیم اختصاصی این مجموعه است در آرشیو وب سایت آی دولوپر قابل دسترس است.

اگر شخصی برای اولین بار از افتر افکت استفاده می‌کند و با عناوین غنی و پیچیده از ویژگی‌های افتر افکت مواجه شده است، مطمئنا برایش به عنوان یک مبتدی کمی سخت به نظر خواهد رسید.

بهتر است مبتدیان در شروع کار خود دوره ویدیویی عالی برای کمک در شروع کار با After Effects را به طور دقیق بررسی کنند و در هنگام استفاده از آن لذت ببرند!

انیمیشن و جلوه های بصری برای نمایش لوگو

لوگو نشانگر نام تجاری است که با استفاده از جلوه‌های آماده افتر افکت، لوگو و کسب و کار را می‌توان بهتر نمایش داد.

یادگیری افتر افکت کمی دشوار است، بهتر است به جای یادگیری افتر افکت و ساخت انیمیشن برای نمایش لوگو از ابتدا، از جلوه‌های با کیفیت حرفه‌ای پروژه‌های آماده افتر افکت که توسط تیم آی دولوپر فارسی و راست‌چین شده، برای لوگو استفاده و سفارشی سازی شود.

سرورهای آی دولوپر در ایران میزبانی می‌شود، شرکت ارائه دهنده اینترنت، ترافیک دانلود از سرورهای ایران را نیم بها محاسبه می‌کنند و به این ترتیب با آی دولوپر می‌توان در مصرف ترافیک اینترنت خود صرفه جویی کرد. 

چنانچه شخصی در حوزه CG و تدوین به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و وقت برای او عنصر با ارزشی است، با آی دولوپر می‌تواند زمان جستجو در سطح اینترنت را به صفر برساند. چرا که آی دولوپر به طور متوسط بیش از 200 پست در روز منتشر می‌کند که شامل تمامی پروژه‌ها، آموزش‌ها و متریال‌های به روز می‌شود.

علاوه بر فایل‌های موجود که ممکن است در سایت‌های خارجی (به خصوص روسی) موجود است، آی دولوپر اکانت‌هایی را از سایت‌های معروفی چون MasterClass ،MotionArray ،Lynda VideoHive ،MotionVFX و … خریداری کرده است که به واسطه آن توانسته پکیج‌هایی کاملا اختصاصی را برای اولین بار در سطح سایت‌های فارسی زبان و حتی خارجی، منتشر کند. 

  • ۹۸/۰۸/۱۳
  • Ye Pesar Khob Ke Bad Shod

نظرات (۱)

  • آنفالویاب اینستاگرام
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی