نالر

نالر - ریپ

نالر

نالر - ریپ

  • ۰
  • ۰

 

تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیر لپ تاپ در محل برای چه کسانی است؟

آموزش تعمیر لپ تاپ در محل مخصوص کسانی است که می‌خواهند در بازار کار کامپیوتر به عنوان یک تعمیرکار خوب فعالیت داشته باشند. در دوره آموزش تعمیر لپ تاپ در محل شما یاد می‌گیرید که به چه صورت یک کامپیوتر معمولی را عیب یابی کرده و همچنین از چه ابزارهایی برای عیب یابی دقیق‌تر استفاده کنید. در زیر به برخی از سرفصل‌های این دوره اشاره شده‌است.

تعمیر لب تاب در محل

تعمیر لپ تاپ در محل و آموزش عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری

بعد از زدن دکمه power، کامپیوتر روشن نشد چه کار باید انجام داد؟

اول از همه سیم برق را بررسی کنید که به برق وصل است یا خیر، بعد از آن سوئیچی که پشت کامپیوتر قرار دارد را بررسی کنید، از وصل بودن منبع تغذیه به مادربرد مطمئن شوید، بعد از آن کابل برق که مربوط به فلاپی است را بررسی کنید. اگر تمام کارهایی که گفته شد را انجام دادید و درست نشد این راه را امتحان کنید که به غیر از کابل برق هر چیزی به مادربرد وصل است مانند: کارت گرافیک، RAM و CPU، سیم مربوط به دکمه power و … را جدا کنید و اگر باز هم به نتیجه نرسیدید حتما دو قسمت از سیستم شما مشکل دارد که یکی از آن دو قطعه مادربرد یا منبع تغذیه مربوط به case است.

منابع : تعمیر لپ تاپ در محل و https://bit.ly/34anZlI و https://bit.ly/34deO3Z

  • ۹۸/۰۸/۰۶
  • Ye Pesar Khob Ke Bad Shod

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی